Missie Podotherapie HermannsHet is onze missie om landelijk totale voetzorg te leven. Wij zijn altijd opzoek naar vernieuwingen en innovaties binnen en buiten het domein Podotherapie, met als uitgangspunt de beste kwaliteit en zorg voor onze cliënten. Door te blijven investeren in de kwaliteit van voetzorg willen wij iedereen zorgeloos laten bewegen, vandaar onze slogan: ZORGELOOS BEWEGEN!
Om deze totale voetzorg te kunnen leveren, willen wij zoveel mogelijk locaties openen, dichtbij onze cliënten gevestigd. Zo kunnen wij voor iedereen bereikbaar worden. Ook willen wij zorgen voor korte wachttijden en vakkundige hulp. Om dit daadwerkelijk te kunnen leveren, hebben wij onze locaties goed verspreid over ons verzorgingsgebied. Van tijd tot tijd zien wij nieuwe kansen en dat resulteert dan ook in onze vestigingen en zorg! |
VisieWij zijn er van overtuigd dat de zorg van de toekomst dichtbij huis, laagdrempelig en gedigitaliseerd is. Podotherapie Hermanns is dé marktleider op het gebied van kwaliteit. Deze kwaliteit realiseren we vanuit het stepped-care-principe en de zoektocht naar vernieuwing en innovatie. Hierdoor maken wij de zorg bereikbaar voor iedereen.
Ons team omarmt deze kernwaardes en is hiermee de spil van de organisatie. Podotherapie Hermanns hecht naast de zorg voor cliënten, ook veel waarde aan het belang van haar werknemers. Dit wordt gerealiseerd door uitstekende arbeidsvoorwaarden en waardering voor het team. Podotherapie Hermanns vind het belangrijk dat haar werknemers de vrijheid krijgen om zich te ontwikkelen, projectmatig te werken en carrière te maken. Bovenal zijn wij een familiebedrijf waarbij wij de familiecultuur hanteren, en waarbij normen en waarden gelden zoals je thuis in een gezin ook hebt. Niemand is een nummertje, en dat maakt het werken vertrouwd en leuk! |
MVOMaatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) betekent voor ons dat wij onze verantwoordelijkheid nemen voor de effecten van onze bedrijfsactiviteiten op de mens, het milieu en de bedrijfsvoering. Wij maken bewuste keuzes om een balans te vinden tussen People, Planet en Profit. Hierbij willen wij zelfs een stapje verder gaan door ons te richten op nieuwe marktkansen, groei en innovatie met winst voor de mens, de maatschappij en het milieu.
Daarbij willen we voorop stellen dat MVO geen project is, maar een integrale visie. In alle processen van inkoop en verkoop, productie, HR en Marketing & Communicatie houden we rekening met MVO, omdat dit bij onze kernwaardes hoort. Vanuit deze gedachte zijn ook onze Missie en Visie ontstaan. |